Alltså, jag är så trött på att känna mig lurad varje gång jag ska välja abonnemang. Senast tecknade jag ett mobilabonnemang som verkade prisvärt, men det visade sig ha massa dolda avgifter och begränsningar. Efteråt hittade jag sidan https://www.xn--bytoperatr-mcb.nu/, där man enkelt kan jämföra mobilabonnemang, TV-paket och bredband. Det jag gillade var hur tydligt de presenterar alternativen – man ser direkt vad man betalar för och vilka förmåner som ingår. Önskar jag hade använt den innan, det hade sparat mig så mycket besvär och pengar!
top of page
Historiska Vingslag-gruppen
Offentlig·119 medlemmar
bottom of page
Jag tror att många fastnar i en fälla där de låter annonserna styra deras val, istället för att verkligen fundera över vad de behöver. Jag brukade vara likadan, men numera är jag noggrannare. Det handlar inte bara om att hitta det billigaste, utan om att få det bästa för pengarna. När jag senast jämförde abonnemang valde jag ett som kanske inte var det billigaste, men det hade precis det jag behövde – och jag har aldrig ångrat det. Det är så värt att lägga lite tid på att välja rätt från början.