top of page

Historiska Vingslag-gruppen

Offentlig·112 medlemmar

ben bemer
ben bemer

Jag reser ofta med min familj och för oss är det viktigt med en bekväm resa, särskilt om vi har barn med oss. När vi bokar taxi ser jag alltid till att bilen är rymlig och bekväm. På Taxi Borås Landvetter har de till exempel speciella bilar för familjeresor, med rymliga säten och tillräckligt med plats för barnstolar. Detta är verkligen viktigt, eftersom det inte alltid är bekvämt med små barn i standardbilar. I det här företaget kan du också i förväg ordna med nödvändiga bekvämligheter, till exempel barnstolar eller extra stopp. Alla bilar är noggrant inspekterade och rengjorda, vilket också är viktigt för oss föräldrar. Jag är också glad över att förarna är mycket professionella och alltid är villiga att hjälpa till med monteringen av barnstolar. Jag är övertygad om att detta tillvägagångssätt gör resan säker och trevlig för alla i familjen.

Никита Иванов
Никита Иванов
i går

Hej, när jag och min familj åker taxi är det alltid viktigt för oss att allt är bekvämt och säkert. För barnen är det viktigt att det finns tillräckligt med utrymme och att föraren är erfaren och uppmärksam.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

• Karl Hennings
    Karl Hennings
  • Jayzzz
    Jayzzz
  • Eroh Eroh
    Eroh Eroh
  • Aya Ch
    Aya Ch
  • ppholiday8
bottom of page