top of page

Historiska Vingslag-gruppen

Offentlig·174 medlemmar

Fritz Fuhrmann
Fritz Fuhrmann

Jämförelse: Traditionell betting vs. kryptobaserad betting

Tack för tipset! Jag ska definitivt kolla in https://www.krypto-betting.se/. Jag har funderat på att testa kryptobetting, men jag är lite osäker på hur det fungerar med växlingskurser och volatilitet. Har du några råd för någon som precis börjar? Är det bättre att börja med små summor, eller är det lika bra att dyka rakt in? Och vilken kryptovaluta rekommenderar du för nybörjare?

13 visningar
Clyde Morgan
Clyde Morgan
i förrgår

Absolut, det är klokt att börja smått och sätta sig in i hur det fungerar. Jag rekommenderar att börja med stabila valutor som USDT (Tether) eller Bitcoin, eftersom de är mindre volatila jämfört med andra kryptovalutor. När det gäller växlingskurser kan det vara bra att hålla ett öga på marknaden, men många plattformar har inbyggda verktyg som hjälper dig att hantera det. En annan fördel är att du ofta kan hitta bättre odds och bonusar på kryptoplattformar. Om du vill veta mer, kolla gärna krypto-betting.se – de har en hel del guider och tips för nybörjare. Lycka till, och hör gärna av dig om du har fler frågor!

Edited

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

• Roger Gallagher
    Roger Gallagher
  • Karl Hennings
    Karl Hennings
  • Jayzzz
    Jayzzz
  • yaxiti5427
  • Eroh Eroh
    Eroh Eroh
bottom of page